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市場調査レポート

デジタルホーム戦略:AT&TおよびSFRのホームモニタリングおよびセキュリティサービス提供方法

Digital Home Strategies: How AT&T and SFR are Delivering Home Monitoring and Security Services

発行 Analysys Mason 商品コード 269000
出版日 ページ情報 英文 PDF (13 pages); Excel
納期: 即日から翌営業日
価格
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デジタルホーム戦略:AT&TおよびSFRのホームモニタリングおよびセキュリティサービス提供方法 Digital Home Strategies: How AT&T and SFR are Delivering Home Monitoring and Security Services
出版日: 2013年04月11日 ページ情報: 英文 PDF (13 pages); Excel
概要

近年の新しいIP型ホームセキュリティ・モニタリングソリューションは、エンドユーザーをシステムの中心に据え、遠隔で家庭との情報交換を可能にする新しいパラダイムを生み出しています。2000年以降、さまざまなオペレーターがIP型のホームセキュリティ・モニタリングサービスを開始または開始する予定です。

当レポートでは、米国のAT&TおよびフランスのSFRのホームモニタリングおよびセキュリティサービス提供方法について、インタビュー調査に基づいたケーススタディを提供しており、概略以下の構成でお届けします。

本調査の主な内容

  • AT&T、CiscoおよびSFRへのインタビューに基づいた、ホームオートメーション市場参入オペレーターのケーススタディ
  • 既存企業が供給する提案とオペレーター提案の比較、およびフランスと米国における市況の概要
  • ホームオートメーションサービスの開始に向けた状況に基づくアプローチ、および100万人のトリプルプレイ契約者基盤におけるこれらのサービスへの消費者小売支出、また10年以上にわたる加入者1人あたりの潜在的増分支出のモデル
  • 同市場への参入を望むオペレーターへの提案

調査対象企業

  • AT&T(米国)
  • SFR(フランス)

調査対象データ

  • 10年間の加入者1人あたりのホームオートメーションソリューション向け小売支出の増分可能性
  • トリプルプレイ顧客100万人をはじめ、ISP向けホームオートメーションサービスの実例と小売支出状況
目次

The recent emergence of IP-based home security and monitoring solutions has created a new paradigm, which places end users at the heart of the system and enables them to interact with their homes remotely.

Analysys Mason viewpoint about AT&T and SFR launching home security and monitoring servicesSince 2010, various operators have launched, or plan to launch, their own IP-based home security and monitoring services. In this Viewpoint, we focus on this market in France and the USA and feature interview-based case studies on AT&T and SFR.


This Viewpoint provides:

  • case studies of operators entering the home automation market, based on interviews with AT&T, Cisco and SFR
  • a comparison of operator propositions with those supplied by traditional players, as well as an overview of the market situation in France and the USA
  • scenario-based approach to take-up of home automation services and consumer retail spend on these services within a base of 1 million triple-play subscribers, as well as a model of potential incremental spend per subscriber over a 10-year period
  • recommendations for operators wishing to enter this market.

Company coverage

The following companies are featured in case studies in this Viewpoint.

  • AT&T (USA)
  • SFR (France)

Data coverage

The data annex presents the following data used within the models.

  • Potential incremental retail spend for a home automation solution per subscriber during a 10-year period.
  • Illustrative take-up and retail spend scenarios for home automation services for an ISP starting with 1 million triple-play customers.
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