株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

世界のカスタマーケアシステム市場予測

Customer Care Systems: Worldwide Forecast 2017-2021

発行 Analysys Mason 商品コード 234174
出版日 ページ情報 英文 58 slides
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=110.47円で換算しております。
Back to Top
世界のカスタマーケアシステム市場予測 Customer Care Systems: Worldwide Forecast 2017-2021
出版日: 2017年07月18日 ページ情報: 英文 58 slides
概要

当レポートでは、世界のカスタマーケアシステム市場について調査し、アプリケーション・通信サービス・地域別による5カ年の支出予測、主な市場影響因子の分析、地域別動向とその影響、およびISV (インターネットサービスプロバイダー) ・CSPへの提案などまとめ、お届けいたします。

主な予測

  • 世界における顧客ケアシステム市場における支出の5カ年予測
    • 4つのアプリケーション区分:顧客対話、顧客関係管理 (CRM) 、加入者管理、デバイス管理
    • 4つの通信サービス:モバイル、PSTN、ビジネスおよび住宅向けブロードバンド
    • 8つの地域:中東欧、アジア太平洋地域の先進諸国、アジア太平洋地域の新興諸国、ラテンアメリカ、中東・北アフリカ地域、北米、サブサハラアフリカ、西欧
  • 市場成長の促進因子と阻害因子の分析とその予測期間中の変化
  • 顧客ケアシステム市場に影響を及ぼす事業環境および地域ダイナミクスの分析
  • 詳細な市場定義
  • CSP・ベンダーへの提言

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 提言
  • 予測
  • 市場成長促進因子・阻害因子
  • 事業環境
  • 市場定義
  • 著者・ ANALYSYS MASON について

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

"SaaS-based customer care systems will become the preferred choice for communications service providers by 2021."

The worldwide customer care systems market is forecast to grow from USD13.9 billion in 2016 to USD14.7 billion in 2021 at a CAGR of 1.2%, driven by communications service providers' (CSPs') push to increase customer self-service in the short term and adopting automated attendants in the long term. Professional services spending will grow, but revenue from outsourcing operations will decline.

THIS FORECAST REPORT PROVIDES:

  • a detailed, 5-year worldwide forecast for spending in the customer care systems market, split into:
    • four application segments: customer relationship management (CRM), customer interaction, subscriber management and device management
    • two delivery types: product-related and professional services
    • four telecoms services: consumer mobile, consumer fixed, business mobile, and business fixed
    • eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE); developed Asia-Pacific (DVAP), emerging Asia-Pacific (EMAP); Latin America (LATAM); the Middle East and North Africa (MENA); North America (NA); Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE).
  • an examination of key market drivers and inhibitors, and how they will change during the forecast period
  • analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the customer care systems market
  • a detailed market definition
  • recommendations for CSPs and vendors.

About the author:

Atul Arora (Senior Analyst) is the lead analyst for the Customer Care programme and a contributor to the Digital Experience, Software Forecast and Strategy and Telecoms Software Market Shares programmes. His areas of interest include the digitalisation of CSPs' customer engagement systems, omni-channel commerce and care and CSPs' use of social media. Atul also works on custom projects for telecoms operators and vendors, which include providing strategic advisory and undertaking market assessment work. He holds an MSc in Neuroscience from University College London and a bachelor's degree from Jaypee University (India).

TABLE OF CONTENTS

  • EXECUTIVE SUMMARY
  • RECOMMENDATIONS
  • FORECAST
  • MARKET DRIVERS AND INHIBITORS
  • BUSINESS ENVIRONMENT
  • MARKET DEFINITION
  • ABOUT THEAUTHOR AND ANALYSYS MASON
Back to Top