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市場調査レポート

スタンドアップパウチの世界市場:成長推進因子・成長予測 (2019-2023年)

Stand-up Pouches - Global Markets, Drivers, and Forecasts - 2019 to 2023

発行 SavvyPack Corporation, formerly Allied Development Corp. 商品コード 242212
出版日 ページ情報 英文 92 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.77円で換算しております。
スタンドアップパウチの世界市場:成長推進因子・成長予測 (2019-2023年) Stand-up Pouches - Global Markets, Drivers, and Forecasts - 2019 to 2023
出版日: 2019年05月30日 ページ情報: 英文 92 Pages
概要

当レポートでは、世界のスタンドアップパウチの市場を調査し、市場および製品の概要、市場動向および市場成長への各種影響因子の分析、産業・用途・地域など各種区分別の市場規模の推移と予測などをまとめています。

第1章 イントロダクション

第2章 市場成長推進因子・市場予測

  • 市場影響因子・動向
    • イノベーション
    • エコノミクス
    • 環境への影響
    • 消費者動向
    • 競合
    • インフラ
  • 市場規模:エンドユーズカテゴリー別

第3章 市場予測

  • 固形食品部門の予測:エンドユーズ別
    • アップルソース
    • ベビーフード
    • 菓子
    • 乳製品
    • ドライフード
    • ドライミックス
    • 冷凍食品
    • 加工済み飲料
    • レトルト食品
    • スナック
    • その他
  • 液状食品部門の予測:エンドユーズ別
    • ミルク
    • ジュース
    • スピリッツ
    • ワイン
    • その他
  • ペットフード部門の予測:エンドユーズ別
    • ドライペットフード
    • セミドライペットフード
    • トリーツ
  • 非食品部門の予測:エンドユーズ別
    • 農業用化学品
    • 線材
    • ヘルス&ビューティ製品
    • 自動車用潤滑剤
    • その他
  • 地域市場の予測:エンドユーズ別
    • アジア
    • 中国
    • 欧州
    • 北米
    • その他の地域
    • ペットフード
    • 非食品
  • レトルト用スタンドアップ型パウチ市場の予測
  • 市場予測:パウチデザイン別
  • ジッパー市場の予測:エンドユーズ別
  • 備品市場の予測:エンドユーズ別
  • 市場予測:製造手法別
目次
Product Code: RST19A

“Stand-up Pouches 2019 to 2023” is the definitive study of the global stand-up pouch market. The content includes industry drivers and trends, market statistics, and market forecasts.

Stand-up pouches continue to generate strong growth. Which geographic regions will have the largest volume and highest growth rates for stand-up pouch consumption?

What is the market share and respective growth rate for each end-use segment within each geographic region? What are the differences between developed and emerging economic regions?

Find out all this and more in “Stand-up Pouches to 2023.”

Table of Contents

Section I: Introduction

  • A. Stand-up pouch
  • B. Study organization
  • C. Geographic regions
  • D. Methodology and or
  • E. Conventions

Section II: Market Drivers and Forecast

  • A. Drivers and trends
    • 1. Innovation
    • 2. Economics
    • 3. Environmental impact
    • 4. Consumer trends
    • 5. Competition
    • 6. Infrastructure
  • B. Global volume by end-use category
  • C. Value by end-use category

Section III:

Section III: Market Projections

  • A. Volume for solid food by end-use
    • 1. Applesauce
    • 2. Baby food
    • 3. Confectionery
    • 4. Dairy
    • 5. Dried food
    • 6. Dry Mixes
    • 7. Frozen food
    • 8. Prepared drinks
    • 9. Retorted food
    • 10. Snacks
    • 11.Other
  • B. Value for solid food by end-use
  • C. Volume for liquid food by end-use
    • 1. Milk
    • 2. Juice
    • 3. Spirits
    • 4. Wine
    • 5.0ther
  • G. Value for liquid food by end-use
  • H. Volume for pet food by end-use
    • 1. Dry pet food
    • 2. Moist pet food
    • 3. Pet treats
  • I. Value for pet food by end-use
  • J. Volume for non-food by end-use
    • 1. Agri-chem (agricultural chemicals)
    • 2. Detergents
    • 3. Health and beauty
    • 4. Motor lubricants
    • 5. Other
  • K. Value for non-food by end-use
  • L. Volume by geographic region
  • M. Value by geographic region
  • N. Value in Asia by end-use
    • 1. Food
    • 2. Liquid food
    • 3. Pet food
    • 4. Non-food
  • O. Volume in China by end-use
    • 1. Food
    • 2. Liquid food
    • 3. Pet food
    • 4. Non-food
  • P. Volume in Europe by end-use
  • Q. Volume in Japan by end-use
    • 1. Food
    • 2. Liquid food
    • 3. Pet food
    • 4. Non-food
  • R. Volume in North America by end-use
    • 1. Food
    • 2. Liquid food
    • 3. Pet food
    • 4. Non-food
  • S. Volume in ROW by end-use
    • 1. Food
    • 2. Liquid food
    • 3. Pet food
    • 4. Non-food
  • T. Volume for retorted stand-up pouches
  • U. Volume by pouch design
  • V. Volume for reclosable zippers by end-use
  • W. Volume for fitments by end-use
  • X. Volume by method of Manufacture