市場調査レポート

インドの心調律管理市場評価および予測

India Cardiac Rhythm Management Market Analysis - Size, Share, Growth, Trends and Forecast Through 2007 - 2020

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 307535
出版日 ページ情報 英文 43 Pages
納期: お問合せ
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.75円で換算しております。
Back to Top
インドの心調律管理市場評価および予測 India Cardiac Rhythm Management Market Analysis - Size, Share, Growth, Trends and Forecast Through 2007 - 2020
出版日: 2015年01月28日 ページ情報: 英文 43 Pages
概要

当レポートでは、インドの心調律管理市場の概要と主力製品の概要、今後の市場規模と収益予測、競合シナリオ、および参入企業の市場シェアなどをまとめています。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 当報告書の範囲

第4章 インドの心調律管理市場

  • 定義
  • 心調律管理
    • ペースメーカー
    • 単腔ペースメーカー
    • 二腔ペースメーカー
    • 心臓再同期療法(CRT-P)
    • 埋め込み除細動器
    • 単腔除細動器
    • 二腔除細動器
    • 心臓再同期療法(CRT-D)
    • ペーシングおよびICDリード
    • 電気生理学ラボシステム
  • サブカテゴリー別収益
    • ペースメーカー
    • 単腔ペースメーカー
    • 二腔ペースメーカー
    • 心臓再同期療法(CRT-P)
    • 埋め込み除細動器
    • 単腔除細動器
    • 二腔除細動器
    • 心臓再同期療法(CRT-D)
    • ペーシングおよびICDリード
    • 電気生理学ラボシステム
  • サブカテゴリー別台数
    • ペースメーカー
    • 単腔ペースメーカー
    • 二腔ペースメーカー
    • 心臓再同期療法(CRT-P)
    • 埋め込み除細動器
    • 単腔除細動器
    • 二腔除細動器
    • 心臓再同期療法(CRT-D)
    • ペーシングおよびICDリード
    • 電気生理学ラボシステム
  • 平均価格
    • ペースメーカー
    • 単腔ペースメーカー
    • 二腔ペースメーカー
    • 心臓再同期療法(CRT-P)
    • 埋め込み除細動器
    • 単腔除細動器
    • 二腔除細動器
    • 心臓再同期療法(CRT-D)
    • ペーシングおよびICDリード
    • 電気生理学ラボシステム
  • 企業シェア

第5章 近年のイベントと発展

第6章 付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc5122

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the cardiac rhythm management (CRM) in India through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Pacemaker
  • Implantable Cardioverter Defibrillator (ICD)
  • Pacing & ICD leads
  • Electrophysiology lab systems

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories.
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape.
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments.
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers.
  • Plan for a new product launch and inventory in advance.
  • Prepare management and strategic presentations using the market data.
  • To review unbiased and independent assessment of the market data.
Back to Top