市場調査レポート

中国の睡眠時無呼吸診断装置市場の分析

China Sleep Apnea Diagnostic Systems Market Growth Trends, 2014

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 307501
出版日 ページ情報 英文 21 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
中国の睡眠時無呼吸診断装置市場の分析 China Sleep Apnea Diagnostic Systems Market Growth Trends, 2014
出版日: 2015年01月19日 ページ情報: 英文 21 Pages
概要

当レポートでは、中国における睡眠時無呼吸向け診断装置市場の最新動向や将来展望、競争シナリオについて分析し、市場規模(数量・金額ベース)の動向(過去8年間の実績値と今後6年間の予測値)や、分野別の詳細動向、平均価格の動向、主要企業の市場シェアといった情報をお届けします。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 分析範囲

第4章 中国の睡眠時無呼吸診断装置市場(通算14年間分)

  • 製品の定義
    • 睡眠時無呼吸診断装置
      • 据置型睡眠ポリグラフ装置
      • 可搬型睡眠ポリグラフ装置
  • サブカテゴリー別の市場規模動向(金額ベース、通算14年間分)
    • 据置型睡眠ポリグラフ装置
    • 可搬型睡眠ポリグラフ装置
  • サブカテゴリー別の市場規模動向(台数ベース、通算14年間分)
  • 平均価格の動向(通算14年間分)
  • 企業別の市場シェア

第5章 市場の動向と発展

第6章 付録

  • 分析手法
  • 連絡先
  • 法的免責事項

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc4909

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the sleep apnea diagnostic systems in China through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Fixed Polysomnography Systems
  • Portable Polysomnography Systems

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories.
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape.
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments.
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers.
  • Plan for a new product launch and inventory in advance.
  • Prepare management and strategic presentations using the market data.
  • To review unbiased and independent assessment of the market data.
Back to Top