市場調査レポート

日本における歯科用画像装置市場

Japan Dental Imaging Market Forecast and Opportunity Assessment, 2007 - 2020

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 307481
出版日 ページ情報 英文 23 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.95円で換算しております。
Back to Top
日本における歯科用画像装置市場 Japan Dental Imaging Market Forecast and Opportunity Assessment, 2007 - 2020
出版日: 2015年01月09日 ページ情報: 英文 23 Pages
概要

当レポートでは、日本における歯科用画像装置市場について調査分析し、市場の主要動向、市場予測、競合シナリオを提供し、カテゴリー別(口外X線、口内X線)に実績と予測をまとめ、お届けいたします。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 調査範囲

第4章 日本における歯科用画像装置市場

  • 定義、歯科用画像装置(口外X線、口内X線)
  • 歯科用画像装置、収益:カテゴリー別
    • 口外X線
    • 口内X線
  • 歯科用画像装置、出荷数量:カテゴリー別
    • 口外X線
    • 口内X線
  • 歯科用画像装置、平均価格:カテゴリー別
    • 口外X線フィルム
    • 口外X線デジタル
    • 口内X線装置
    • 口内デジタルX線センサー
  • 歯科用画像装置、企業シェア

第5章 最新情報および動向

第6章 付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc4755

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the dental imaging in Japan through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Extra Oral Imaging
  • Intra Oral Imaging

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers
  • Plan for a new product launch and inventory in advance
  • Prepare management and strategic presentations using the market data
Back to Top