市場調査レポート

米国における呼吸関連ディスポーザブル市場の見通し

US Respiratory Disposables Market Trends and Forecast To 2020

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 307464
出版日 ページ情報 英文 30 Pages
納期: お問合せ
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.32円で換算しております。
Back to Top
米国における呼吸関連ディスポーザブル市場の見通し US Respiratory Disposables Market Trends and Forecast To 2020
出版日: 2015年01月09日 ページ情報: 英文 30 Pages
概要

当レポートでは、米国における呼吸関連ディスポーザブル市場について、酸素マスクおよびディスポーザブル蘇生器のカテゴリー別売上、販売数の実績および予測、市場規模、製品カテゴリー比較、平均価格、企業シェア、最新情報などをまとめ、提供しています。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 本レポートの範囲

第4章 米国の呼吸関連ディスポーザブル市場

定義 呼吸関連ディスポーザブル 酸素マスク ディスポーザブル蘇生器

  • サブカテゴリー別収益
  • サブカテゴリー別の販売数
  • 平均価格
  • 企業シェア
  • 第5章 最新情報および動向

第6章 付録

図表

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc4556

Short Description

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the respiratory disposables in the US through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Oxygen Masks
  • Disposable Resuscitators

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers
  • Plan for a new product launch and inventory in advance
  • Prepare management and strategic presentations using the market data
Back to Top