市場調査レポート

ドイツの関節置換市場

Germany Joint Reconstruction Market Report

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 307452
出版日 ページ情報 英文 52 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
ドイツの関節置換市場 Germany Joint Reconstruction Market Report
出版日: 2015年01月03日 ページ情報: 英文 52 Pages
概要

当レポートでは、ドイツにおける関節置換市場の最新動向や将来展望、競争シナリオについて分析し、市場規模(数量・金額ベース)の動向や、カテゴリー別(股関節・膝関節・肩関節・小関節)の詳細動向、平均価格の動向、主要企業の市場シェアなどをまとめ、お届け致します。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 分析範囲

第4章 ドイツの関節置換市場

  • 定義
    • 関節置換
    • 股関節置換
    • 膝関節置換
    • 肩関節置換
    • 小関節
  • 市場収益(単位:100万米ドル):カテゴリー別、通算14年間分
    • 股関節置換
      • 完全置換
      • 部分置換
      • 再置換
    • 膝関節置換
    • 肩関節置換
    • 小関節置換
  • 市場規模(数量ベース):カテゴリー別、通算14年間分
    • 股関節置換
      • 完全置換
      • 部分置換
      • 再置換
    • 膝関節置換
    • 肩関節置換
    • 小関節置換
  • 平均価格(単位:米ドル):通算14年間分
    • 股関節完全置換
    • 股関節部分置換
    • 股関節再置換
    • 膝関節完全置換
    • 膝関節部分置換
    • 膝関節再置換
    • 肩関節完全置換
    • 肩関節部分置換
    • 肩関節再置換
    • 足関節置換
    • 肘関節置換
    • 指関節置換
    • 手関節置換
  • 企業シェア(%)

第5章 近年の動向と発展

第6章 付録

  • 調査手法
  • 連絡先
  • 法的免責事項

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc4510

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the joint reconstruction in Germany through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Hip Replacement
  • Knee Replacement
  • Shoulder Replacement
  • Small Joints

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers
  • Plan for a new product launch and inventory in advance
  • Prepare management and strategic presentations using the market data
Back to Top