市場調査レポート

インドのコンピュータ断層撮影(CT)装置市場:将来予測と市場機会の評価

India CT Systems Market, 2007 - 2020

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 291830
出版日 ページ情報 英文 22 Pages
納期: お問合せ
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.18円で換算しております。
Back to Top
インドのコンピュータ断層撮影(CT)装置市場:将来予測と市場機会の評価 India CT Systems Market, 2007 - 2020
出版日: 2015年01月23日 ページ情報: 英文 22 Pages
概要

当レポートでは、インドにおけるCTシステム(コンピュータ断層撮影装置)市場の最新動向や将来展望、競争シナリオについて分析し、市場規模(数量・金額ベース)の動向(過去8年間の実績値と今後6年間の予測値)や、分野別(シングル/マルチスライス)の詳細動向、平均価格の動向、主要企業の市場シェアなどを調査・推計して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 分析範囲

第4章 インドのCT装置市場(通算14年間分)

  • 定義
    • コンピュータ断層撮影(CT)装置
      • シングルスライスCT装置
      • マルチスライスCT装置
  • 市場収益(金額ベース):カテゴリー別、通算14年間分
    • シングルスライスCT
    • マルチスライスCT
  • 市場規模(数量ベース):カテゴリー別、通算14年間分
    • シングルスライスCT
    • マルチスライスCT
  • 平均価格:通算14年間分
    • シングルスライスCT
    • マルチスライスCT
  • 企業シェア

第5章 近年の動向と発展

第6章 付録

  • 調査手法
  • 連絡先
  • 法的免責事項

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDSKRc5010

Short Description

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the CT systems in India through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Single Slice CT
  • Multi Slice CT

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories.
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape.
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments.
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers.
  • Plan for a new product launch and inventory in advance.
  • Prepare management and strategic presentations using the market data.
  • To review unbiased and independent assessment of the market data.
Back to Top