市場調査レポート

インドにおけるマルチパラメーター患者モニター市場の動向と予測

India Multiparameter Patient Monitors Market Growth Trends, 2014

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 291727
出版日 ページ情報 英文 21 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.06円で換算しております。
Back to Top
インドにおけるマルチパラメーター患者モニター市場の動向と予測 India Multiparameter Patient Monitors Market Growth Trends, 2014
出版日: 2015年01月19日 ページ情報: 英文 21 Pages
概要

当レポートでは、インドにおけるマルチパラメーター患者モニター市場について調査分析し、市場の主要動向、市場予測、競合シナリオを提供し、カテゴリー別(救命救急用、周術期用)に実績と予測を提供して、概略以下の構成でお届けいたします。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 調査範囲

第4章 インドにおけるマルチパラメーター患者モニター市場

  • 定義、マルチパラメーター患者モニター(救命救急用、周術期用)
  • マルチパラメーター患者モニター、収益:サブカテゴリー別
    • 救命救急用
    • 周術期用
  • マルチパラメーター患者モニター、出荷数量:サブカテゴリー別
    • 救命救急用
    • 周術期用
  • マルチパラメーター患者モニター、平均価格
    • 救命救急用
    • 周術期用
  • マルチパラメーター患者モニター、企業シェア

第5章 付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDSKRc4905

Short Description

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the multiparameter patient monitors in India through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Critical Care Monitors
  • Perioperative Care Monitors

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories.
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape.
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments.
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers.
  • Plan for a new product launch and inventory in advance.
  • Prepare management and strategic presentations using the market data.
  • To review unbiased and independent assessment of the market data.
Back to Top