株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

中国のインスリンデリバリーデバイス市場の将来展望と動向予測

China Insulin Delivery Devices Market Outlook, 2007 - 2020

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 291704
出版日 ページ情報 英文 21 Pages
納期: お問合せ
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
中国のインスリンデリバリーデバイス市場の将来展望と動向予測 China Insulin Delivery Devices Market Outlook, 2007 - 2020
出版日: 2015年01月15日 ページ情報: 英文 21 Pages
概要

当レポートでは、中国におけるインスリンデリバリーデバイス(送達装置)市場の最新動向や将来展望、競争シナリオについて分析し、市場規模(数量・金額ベース)の動向(過去8年間の実績値と今後6年間の予測値)や、カテゴリー別の詳細動向、平均価格の動向、主要企業の市場シェアのその結果を概略以下の構成でお届けします。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 分析範囲

第4章 中国のインスリンデリバリーデバイス市場(通算14年間分)

  • 定義
    • インスリンデリバリーデバイス
    • インスリンペン
    • 再利用型インスリンペン
    • 使い捨て型インスリンペン
    • インスリンシリンジ
    • インスリンポンプ
  • 市場収益(単位:100万米ドル):カテゴリー別、通算14年間分
    • インスリンペン
      • 再利用型インスリンペン
      • 使い捨て型インスリンペン
    • インスリンシリンジ
    • インスリンポンプ
  • 市場規模(数量ベース):カテゴリー別、通算14年間分
    • インスリンペン
      • 再利用型インスリンペン
      • 使い捨て型インスリンペン
    • インスリンシリンジ
    • インスリンポンプ
  • 平均価格(単位:米ドル):通算14年間分
    • 再利用型インスリンペン
    • 使い捨て型インスリンペン
    • インスリンシリンジ
    • インスリンポンプ
  • 企業シェア(%)

第5章 近年の動向と発展

第6章 付録

  • 調査手法
  • 連絡先
  • 法的免責事項

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc4881

Short Description

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the insulin delivery devices in China through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Insulin Pens
  • Insulin Syringes
  • Insulin Pumps

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments.

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories.
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape.
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments.
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers.
  • Plan for a new product launch and inventory in advance.
  • Prepare management and strategic presentations using the market data.
  • To review unbiased and independent assessment of the market data.
Back to Top