市場調査レポート

中国の歯科用ユニット・装置市場レポート

China Dental Units and Equipment Market Forecast and Opportunity Assessment, 2007 - 2020

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 291598
出版日 ページ情報 英文 23 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
中国の歯科用ユニット・装置市場レポート China Dental Units and Equipment Market Forecast and Opportunity Assessment, 2007 - 2020
出版日: 2015年01月09日 ページ情報: 英文 23 Pages
概要

当レポートでは、中国の歯科用ユニット・装置市場について分析し、主な市場動向、予測および競合状況を提供しており、全体的な市場規模(販売数量および市場収益額)の実績値と予測値や、サブカテゴリー別の詳細動向、平均価格、成長率、主要企業の市場シェアなど、概略以下の構成でお届けします。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 調査範囲

第4章 中国の歯科用ユニット・装置市場(通算14年間分)

  • 定義
    • 歯科用ユニット・装置
    • 歯科用いす
    • ハンドピース
    • スケーリングユニット
    • ライトキュア装置
  • 収益
  • 台数
  • 平均価格
  • 企業シェア

第5章 付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc4772

Short Description

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the dental units and equipment in China through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Dental Chairs
  • Hand Pieces
  • Scaling Units
  • Light Cure Equipment

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers
  • Plan for a new product launch and inventory in advance
  • Prepare management and strategic presentations using the market data
Back to Top