市場調査レポート

日本の関節置換市場の将来予測

Japan Joint Reconstruction Market Report

発行 ABMRG (Ace Business and Market research Group) 商品コード 291539
出版日 ページ情報 英文 52 Pages
納期: お問合せ
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.55円で換算しております。
Back to Top
日本の関節置換市場の将来予測 Japan Joint Reconstruction Market Report
出版日: 2015年01月08日 ページ情報: 英文 52 Pages
概要

当レポートでは、日本における関節置換市場の最新動向や将来展望、競争シナリオについて分析し、市場規模(数量・金額ベース)の動向(過去8年間の実績値と今後6年間の予測値)や、カテゴリー別(股関節・膝関節・肩関節・小関節)の詳細動向、平均価格の動向、主要企業の市場シェアのその結果を概略以下の構成でお届けします。

第1章 目次

第2章 イントロダクション

第3章 分析範囲

第4章 日本の関節置換市場(通算14年間分)

  • 定義
    • 関節置換
    • 股関節置換
    • 膝関節置換
    • 肩関節置換
    • 小関節
  • 市場収益(単位:100万米ドル):カテゴリー別、通算14年間分
    • 股関節置換
      • 完全置換
      • 部分置換
      • 再置換
    • 膝関節置換
    • 肩関節置換
  • 市場規模(数量ベース):カテゴリー別、通算14年間分
    • 股関節置換
      • 完全置換
      • 部分置換
      • 再置換
    • 膝関節置換
    • 肩関節置換
  • 平均価格(単位:米ドル):通算14年間分
    • 股関節完全置換
    • 股関節部分置換
    • 股関節再置換
    • 膝関節完全置換
    • 膝関節部分置換
    • 膝関節再置換
    • 肩関節完全置換
    • 肩関節部分置換
    • 肩関節再置換
    • 足関節置換
    • 肘関節置換
    • 指関節置換
    • 手関節置換
  • 企業シェア(%)

第5章 近年の動向と発展

第6章 付録

  • 調査手法
  • 連絡先
  • 法的免責事項

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ABMRGMDCHRc4713

Short Description

This research report provides key market trends, market forecasts and competitive scenario of the joint reconstruction in Japan through 2020.

The product categories covered in this report include:

  • Hip Replacement
  • Knee Replacement
  • Shoulder Replacement
  • Small Joints

Scope

The report highlights historic and forecasted market size in terms of revenues & unit sales, average selling price, growth rates, and company market shares.

  • Highlights and compares key product categories for growth trends and revenue forecast.
  • Market size, annualized revenue and unit sales for each product category from 2007 to 2020.
  • Cross category comparison - Growth and revenue comparison for product categories, historic and forecast through 2020.
  • Market share of companies.
  • Average selling price ($) for each product type (2007 to 2020).
  • Recent Events and Developments

Why should you buy?

  • Build business strategy by identifying the high growth and attractive market categories
  • Develop competitive strategy based on competitive landscape
  • Design capital investment strategies based on forecasted high potential segments
  • Identify potential business partners, acquisition targets and business buyers
  • Plan for a new product launch and inventory in advance
  • Prepare management and strategic presentations using the market data
Back to Top