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市場調査レポート

次世代メタルペイメントカードの機会

Next-Generation Metal Payment Cards Opportunity

発行 ABI Research 商品コード 915635
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
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次世代メタルペイメントカードの機会 Next-Generation Metal Payment Cards Opportunity
出版日: 2019年11月07日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、次世代メタルペイメントカード市場について取り上げ、メタルカード市場の概要、地域におけるメタルペイメントカードの予測、製品・顧客・市場タイプに関連した考察、および主なメタルカード製造業者・サプライヤーのプロファイルなどを提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 メタルカード市場のイントロダクションおよび現状

  • 市場イントロダクション
  • メタルカードの複数の種類

第3章 現在利用可能なメタルペイメントカード

  • 従来の銀行および金融機関
  • フィンテック
  • 技術OEMおよびデジタルサービスプロバイダー

第4章 メタルカードの促進要因・弱点

  • 結びつき・競争力の維持
  • カード本体の価値
  • ただ見せびらかしたいだけ?
  • 革新的なカード本体 vs. リワード
  • もしメタルが特別ではなくなったとしたら?
  • デザインおよびパーソナライゼーション
  • 追加コスト
  • サステナビリティがますます重要に
  • 潜在的なセキュリティリスク
  • 非接触の難しさ
  • カードサプライヤーはリセラーアプローチへと向かう
  • ATMは粗雑になり得る
  • メタルカードは追加で所有者への配慮が必要

第5章 メタルカード市場の予測、検討事項および結論

  • 全体的なペイメントカード市場
  • メタルペイメントカードの予測
  • 市場最高価格
  • ニッチ市場をターゲットにするベンダー
  • ターゲット市場およびビジネスモデル
  • 製品の把握
  • クライアントの把握
  • 市場の把握
  • 中立を狙う
  • その他の潜在的な機会

第6章 主なメタルカード製造業者およびサプライヤー

  • CompoSecure
  • ICK
  • Gemalto, A Thales Company
  • IDEMIA
  • G+D
  • CPI Card Group
  • Valid
  • Paragon ID
  • Entrust Datacard

本調査で言及した企業

  • Amazon
  • American Express
  • Apple
  • Capital One
  • Chase
  • Citi
  • Composecure
  • CPI Card Group
  • Curve
  • Entrust Datacard
  • G+D
  • Gemalto, a Thales Company
  • HSBC
  • ICK
  • IDEMIA
  • Monzo
  • N26
  • Paragon ID
  • Revolut
  • Valid
  • Wells Fargo
目次
Product Code: AN-5178

Actionable Benefits

  • Card vendors can map out current and future product portfolio requirements as it relates to card construction, weight and technology to remain competitively relevant.
  • Ecosystem players can make informed decisions related to product development investments by understanding the specific product requirements of traditional financial service providers and Fintech's.
  • Card manufacturers can select the most suitable sales strategies, tailored to regional drivers and requirements.

Critical Questions Answered

  • What metal card construction type will reap the greatest reward? (full metal, core, hybrid, veneer)
  • Why are banks, financial institutions and Fintech's turning to metal in order to differentiate?
  • Driven by the premium status of metal payment cards, what is the realistic total available market and why will metal never become the de facto payment card material?

Research Highlights

  • Regional metal payment card forecasts, spanning 2018 to 2024.
  • Overview of key metal card manufacturers.
  • Strategic insight related to product, customer and market type.

Who Should Read This?

  • Strategy planners within smart card organizations.
  • Sales and marketing leaders looking to understand the revenue and margin opportunity and benchmark organizational performance.
  • Other ecosystem players working in strategy, sales and marketing capacities, looking to understand total available market sizes.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY AND STRATEGIC RECOMMENDATIONS

  • 1.1. Executive Summary
  • 1.2. Strategic Recommendations

2. METAL CARDS MARKET INTRODUCTION AND STATE OF PLAY

  • 2.1. A Market Introduction
  • 2.2. Multiple Types of Metal Cards

3. METAL PAYMENT CARDS AVALIBLE TODAY

  • 3.1. Traditional Banks and Financial Institutions
  • 3.2. Fintech
  • 3.3. Technology OEMs and Digital Service Providers

4. METAL CARD DRIVERS AND PAIN POINTS

  • 4.1. Remaining Relevant and Competitive
  • 4.2. The Value of Card Body Real Estate
  • 4.3. Is It Just a Fashion Statement?
  • 4.4. Innovative Card Bodies versus Rewards
  • 4.5. What If Metal Becomes Non-Exclusive?
  • 4.6. Design and Personalization
  • 4.7. Additional Costs
  • 4.8. Sustainability Is Increasingly Important
  • 4.9. Potential Security Risks
  • 4.10. Contactless Difficulties
  • 4.11. Card Suppliers Moving toward a Reseller Approach
  • 4.12. ATMs Can Be Rough
  • 4.13. Metal Cards Require Additional Owner Care

5. METAL CARD MARKET FORECASTS, CONSIDERATIONS, AND CONCLUSIONS

  • 5.1. The Overall Payment Card Market
  • 5.2. Metal Payment Card Forecasts
  • 5.3. The Market Ceiling
  • 5.4. Vendors Targeting a Niche Market
  • 5.5. Target Markets and Business Models
  • 5.6. Understand Your Products
  • 5.7. Understand Your Clients
  • 5.8. Understand Your Market
  • 5.9. Aim for the Middle Ground
  • 5.10. Other Potential Opportunities

6. KEY METAL CARD MANUFACTURERS AND SUPPLIERS

  • 6.1. CompoSecure
  • 6.2. ICK
  • 6.3. Gemalto, A Thales Company
  • 6.4. IDEMIA
  • 6.5. G+D
  • 6.6. CPI Card Group
  • 6.7. Valid
  • 6.8. Paragon ID
  • 6.9. Entrust Datacard

Companies Mentioned

  • Amazon
  • American Express
  • Apple
  • Capital One
  • Chase
  • Citi
  • Composecure
  • CPI Card Group
  • Curve
  • Entrust Datacard
  • G+D
  • Gemalto, a Thales Company
  • HSBC
  • ICK
  • IDEMIA
  • Monzo
  • N26
  • Paragon ID
  • Revolut
  • Valid
  • Wells Fargo
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