株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

モバイルデバイスアクセサリー調査 (中国)

Mobile Device Accessory Survey Results (China)

発行 ABI Research 商品コード 356147
出版日 ページ情報 英文 21 Tables, 21 Charts
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.48円で換算しております。

お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。
尚、レポートのご提供形態は、PDFタイプ、パワーポイントタイプ、Excelタイプがございます。
レポートによって提供形態が異なりますので、ご検討いただく際は、お手数をお掛けいたしますが、お問い合わせください。

Back to Top
モバイルデバイスアクセサリー調査 (中国) Mobile Device Accessory Survey Results (China)
出版日: 2016年04月13日 ページ情報: 英文 21 Tables, 21 Charts
概要

当レポートでは、中国の消費者を対象にオンライン調査を行った結果から、スマートフォン、モバイルアクセサリー、スマートウォッチの購買・所有動向などについてまとめています。

  • 回答者のプロファイル:性別
  • 回答者のプロファイル:年齢
  • 携帯電話の所有
  • 携帯電話の所有:携帯電話の契約
  • 携帯電話の所有:スマートフォン・非スマートフォン
  • 携帯電話の所有:携帯電話ブランド
  • 携帯電話の所有:携帯電話モデル
  • 携帯電話の購入場所
  • 端末ボックス・価格に含まれる携帯電話アクセサリー
  • 携帯電話アクセサリー:既製品の購入
  • 充電器購入分析:購入価格
  • 充電器購入分析:購入タイプ
  • 電池購入分析:購入価格
  • 接着保護シート購入分析:購入価格
  • 保護ケース 購入分析:購入価格
  • モバイルアクセサリー小売の好み
  • スマートウォッチ購入の意思決定

チャート

  • 回答者のプロファイル:性別
  • 回答者のプロファイル:年齢
  • 携帯電話の所有:調査結果
  • 携帯電話の所有:携帯電話契約
  • 携帯電話の所有:スマートフォン/非スマートフォン
  • 携帯電話の所有:ブランド
  • 携帯電話の所有:モデル
  • 携帯電話の購入場所
  • 端末ボックス&価格に含まれる携帯電話アクセサリー
  • 携帯電話アクセサリー:既製品の購入
  • 充電器購入分析:購入価格
  • 充電器購入分析:購入タイプ
  • 電池購入分析:購入価格
  • 接着保護シート購入分析:購入価格
  • 保護ケース 購入分析:購入価格
  • モバイルアクセサリー小売の好み
  • スマートウォッチ購入の意思決定
目次
Product Code: MD-ACSRCH-101

This report contains data collected from an online survey of consumers in China, which aims to review ownership for smartphones, mobile accessories, and smartwatches. It includes information related to purchase location, brand preferences, and prices paid.

Table of Contents

Tables

  • 1. Respondent Profile: Gender
  • 2. Respondent Profile: Age
  • 3. Mobile Phone Ownership
  • 4. Mobile Phone Ownership: Mobile Phone Contract
  • 5. Mobile Phone Ownership: Smartphone or Not
  • 6. Mobile Phone Ownership: Brand of Mobile Phones
  • 7. Mobile Phone Ownership: Model of Mobile Phones
  • 8. Where Mobile Phone Was Purchased
  • 9. Mobile Phone Accessories Included in the Handset Box and Price
  • 10. Mobile Phone Accessories Purchased "Off the Shelf"
  • 11. Charger Purchase Analysis: How Much Paid for Chargers in US$?
  • 12. Charger Purchase Analysis: What Type of Charger Was It?
  • 13. Battery Purchase Analysis: How Much Paid for Batteries in US$?
  • 14. Adhesive Screen Protector Purchase Analysis: How Much Paid for Protectors in US$?
  • 15. Protective Case Purchase Analysis: How Much Paid for Cases in US$?
  • 16. Mobile Accessories Retail Preferences: How Likely to Shop at Each Type of Store for Mobile Accessories?
  • 17. Mobile Accessories Retail Preferences: How Likely to Buy Accessories from the Types of Companies Below?
  • 18. Smartwatch Purchase Decisions
  • 19. Smartwatch Purchase Decisions: Primary Reasons for Not Buying a Smartwatch
  • 20. Smartwatch Purchase Decisions: Ranking of Smartwatch Features in Terms of Importance to You
  • 21. Smartwatch Purchase Decisions: What Would You Expect to Pay for a Smartwatch?

Charts

  • 1. Respondent Profile: Gender, 1Q 2016 Survey Results
  • 2. Respondent Profile: Age, 1Q 2016 Survey Results
  • 3. Mobile Phone Ownership, 1Q 2016 Survey Results
  • 4. Mobile Phone Ownership: Mobile Phone Contract, 1Q 2016 Survey Results
  • 5. Mobile Phone Ownership: Smartphone or Not, 1Q 2016 Survey Results
  • 6. Mobile Phone Ownership: Brand of Mobile Phones, 1Q 2016 Survey Results
  • 7. Mobile Phone Ownership: Model of Mobile Phones, 1Q 2016 Survey Results
  • 8. Where Mobile Phone Was Purchased, 1Q 2016 Survey Results
  • 9. Mobile Phone Accessories Included in the Handset Box and Price, 1Q 2016 Survey Results
  • 10. Mobile Phone Accessories Purchased "Off the Shelf", 1Q 2016 Survey Results
  • 11. Charger Purchase Analysis: How Much Paid for Chargers in US$, 1Q 2016 Survey Results
  • 12. Charger Purchase Analysis: What type of charger was it, 1Q 2016 Survey Results
  • 13. Battery Purchase Analysis: How Much Paid for Batteries in US$, 1Q 2016 Survey Results
  • 14. Adhesive Screen Protector Purchase Analysis: How Much Paid for Protectors in US$, 1Q 2016 Survey Results
  • 15. Protective Case Purchase Analysis: How Much Paid for Cases in US$, 1Q 2016 Survey Results
  • 16. Mobile Accessories Retail Preferences: How Likely to Shop at Each Type of Store for Mobile Accessories?, 1Q 2016 Survey Results
  • 17. Mobile Accessories Retail Oreferences: How Likely to Buy Accessories from the Types of Companies Below?, 1Q 2016 Survey Results
  • 18. Smartwatch Purchase Decisions, 1Q 2016 Survey Results
  • 19. Smartwatch Purchase Decisions: Primary Reasons for Not Buying a Smartwatch, 1Q 2016 Survey Results
  • 20. Smartwatch Purchase Decisions: Ranking of Smartwatch Features in Terms of Importance to You, 1Q 2016 Survey Results
  • 21. Smartwatch Purchase Decisions: What Would You Expect to Pay for a Smartwatch?, 1Q 2016 Survey Results
Back to Top