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市場調査レポート

小売の屋内ロケーション:収益源

Indoor Location in Retail: Where Is the Money?

発行 ABI Research 商品コード 329549
出版日 ページ情報 英文 34 Pages, 9 Charts
納期: 即日から翌営業日
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小売の屋内ロケーション:収益源 Indoor Location in Retail: Where Is the Money?
出版日: 2016年09月13日 ページ情報: 英文 34 Pages, 9 Charts
概要

当レポートでは、小売・公共の場の環境における屋内・近接ベース技術のデプロイメントについて取り上げ、現在・将来の収益機会、全技術の採用に焦点を当てて、市場促進要因、収益源、利点と欠点などについて、体系的な情報を提供しています。

第1章 イントロダクション

第2章 市場促進要因

  • 広告ネットワーク
  • 主要インターネット企業
  • 技術のハイブリッド化
  • URIビーコンの到着
  • アジアが主導
  • 予想外の産業
  • セルフサービス、自動販売機、翌日配達
  • OOH広告
  • プライバシー:店内 vs. 端末
  • 収益機会

第3章 小売の産業別分析

  • 衣料
  • DIY/大規模卸売店
  • 食料・雑貨
  • ダイニング/レストラン
  • 小規模小売店
  • 金融サービス
  • 自動車/カーディーラー
  • 空港
  • ショッピングセンターモール

第4章 市場予測

  • 音声
  • BLE
  • Wi-Fi
  • 総市場

第5章 関連資料

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: AN-2090

This report focuses on the adoption of indoor location technologies across 11 major retail and public venue verticals. Chapter 1 outlines the major trends, drivers, and inhibitors in the market in 2016. Chapter 2 outlines the major revenue models that exist today and form the basis of ABI Research's revenue forecasts. Chapter 3 considers each retail vertical individually, looking at major advantages and disadvantages for indoor location, key store demographics, and current installations worldwide. Chapter 4 looks at the forecasts for each major indoor location technology split by retail vertical and by revenue stream. It also looks at the companies to watch in 2015 and 2016 for each technology, completing a thorough review of the industry, opportunities, and competitive environment.

Table of Contents

1. KEY TRENDS IN 2016

  • 1.1. REPORT SCOPE AND INTRODUCTION
  • 1.2. IS THERE VALUE FOR RETAILERS IN BEACON-BASED IN-STORE ENGAGEMENT?
  • 1.3. DELAYS IN BLE BEACONS CREATING OPPORTUNITY FOR HANDSET-BASED TECHNOLOGIES
  • 1.4. WI-FI IS A MAJOR IN-STORE ANALYTICS TECHNOLOGY WITH STRONG O2O POTENTIAL
  • 1.5. REVENUE GROWTH IS NOT MATCHING INSTALLATION GROWTH
  • 1.6. ANALYTICS BECOMING COMMODITIZED
  • 1.7. HAS FACEBOOK DROPPED BLE BEACONS AGAIN?
  • 1.8. IS THIS THE ERA OF GOOGLE NEARBY?
  • 1.9. ARE SOCIAL BLE BEACON NETWORKS EMERGING?
  • 1.10. ATTRIBUTION IS THE NUMBER ONE BUZZ WORD IN 2016
  • 1.11. THE ASIAN INVASION

2. MAJOR REVENUE SOURCES IN RETAIL

  • 2.1. INFRASTRUCTURE AND MAINTENANCE
  • 2.2. IN-STORE ANALYTICS SERVICES
  • 2.3. IN-APPLICATION ADVERTISING
  • 2.4. LOCAL SEARCH

3. RETAIL VERTICAL ANALYSIS

  • 3.1. CLOTHING
  • 3.2. DIY/WAREHOUSE
  • 3.3. FOOD AND GROCERY
  • 3.4. DINING/RESTAURANTS
  • 3.5. SMALL RETAIL STORES
  • 3.6. FINANCIAL SERVICES
  • 3.7. AUTO/CAR DEALERSHIPS
  • 3.8. AIRPORTS
  • 3.9. SHOPPING CENTER MALLS

4. MARKET FOREACASTS

  • 4.1. AUDIO INDOOR LOCATION
  • 4.2. BLE INDOOR LOCATION
  • 4.3. WI-FI INDOOR LOCATION
  • 4.4. TOTAL MARKET FORECASTS

5. RELATED RESEARCH

Companies Mentioned

  • Ability Inc.
  • Accenture Ltd
  • Aisle411
  • Amazon
  • American Airlines
  • Apple Inc
  • AR Technologies
  • Aruba Networks
  • ATA Inc.
  • Barclays
  • Blesh
  • Bluvision
  • Brickstream
  • BT Group
  • CA Inc.
  • Carrefour Group
  • Cold Stone Creamery
  • CPA
  • CS
  • CVS
  • Danske Bank
  • eBay Inc.
  • Estimote
  • Euclid
  • Facebook
  • Go
  • Google
  • Groupon
  • Home Depot Inc
  • Hyundai
  • Impinj
  • ING Group
  • International Technologies
  • MasterCard Incorporated
  • Meraki
  • Microsoft Corporation
  • NEXT
  • Philips
  • Pizza Hut
  • Point Inside
  • PT
  • Purple
  • Qualcomm Inc
  • Radius Networks
  • RetailNext
  • Samsung
  • Scala Inc
  • Sensoro
  • Shazam
  • Signal360
  • SK corp
  • SK Telecom
  • SME
  • Spark Compass
  • Square
  • Starbucks
  • Subway
  • Tango
  • Target Corporation
  • The Point Group
  • Uber
  • Unacast
  • United Technologies Corporation
  • USA Technologies
  • Walkbase
  • Walmart
  • WeChat
  • Wifarer
  • Yellow Pages Group
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