市場調査レポート

統合型広告プラットフォーム:インターネット・モバイル・TV

Converged Advertising Platforms: Internet, Mobile, and TV

発行 ABI Research 商品コード 317169
出版日 ページ情報 英文 22 Pages
納期: 即日から翌営業日
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統合型広告プラットフォーム:インターネット・モバイル・TV Converged Advertising Platforms: Internet, Mobile, and TV
出版日: 2014年10月21日 ページ情報: 英文 22 Pages
概要

2011年から2014年にかけての独立系広告技術市場は、年間52%という爆発的成長を示しており、2014年の市場規模は約60億米ドルと推計されています。

当レポートでは、独立系広告技術市場の展望について調査し、デジタル広告市場の機能図、機能およびビジネスモデルの関係性、広告プラットフォーム、広告技術、市場収益の推移と予測、市場シェア、主要企業のプラットフォームのレビューなどをまとめています。

第1章 デジタル広告の過熱

  • 市場規模・成長率
  • 広告プラットフォーム
    • アドネットワーク
    • サプライサイドプラットフォーム
    • デマンドサイドプラットフォーム
    • アドエクスチェンジ
  • 市場シェア
  • 独立系企業の比較
  • 広告技術
  • 検索連動型広告
  • ネイティブ広告
  • IAB(Interactive Advertising Bureau)
  • 買収

第2章 主な独立系企業

  • AdColony
  • Adobe
  • AdRoll
  • Amobee
  • blinkx
  • Brightcove (Once)
  • BrightRoll
  • Criteo
  • FreeWheel
  • Hipcricket
  • InMobi
  • Innovid
  • LiveRail
  • Marin Software
  • Millennial Media
  • MoPub
  • Opera Mediaworks
  • Rocket Fuel
  • TapCommerce
  • Tremor Video
  • TubeMogul
  • Videology
  • Videoplaza (Ooyala)
  • YuMe

第3章 キーワードの定義

  • 技術的定義

表など

目次
Product Code: AN-1718

The independent ad technology market is explosive, showing 52% annual growth from 2011 through 2014 (estimates relying heavily on guidance), with nearly a $US6 billion 2014 expected market size. Of course, the lines of the independent ad technology market are somewhat blurry, with acquisitions such as Comcast-FreeWheel allowing customers to continue leveraging the public side platform, although potentially re-steering resources around the specific needs of the new parent. Similarly, Twitter-acquired MoPub continues to be available for independent publishers. In general, we have attempted to exclude these companies from this assessment.

This report provides an assessment of the scope and potential of the independent ad tech markets, and also reviews the platforms of key players.

Table of Contents

1. DIGITAL ADVERTISING FEEDING FRENZY

  • 1.1. Market Size and Growth
  • 1.2. Ad Platforms
    • 1.2.1. Ad Networks
    • 1.2.2. Supply-side Platforms
    • 1.2.3. Demand-side Platforms
    • 1.2.4. Ad Exchanges
  • 1.3. Market Share
  • 1.4. Comparison of Independent Companies
  • 1.5. Ad Technologies
  • 1.6. Search Advertising
  • 1.7. Native Advertising
  • 1.8. The Interactive Advertising Bureau (IAB)
  • 1.9. Acquisitions

2. KEY NONCAPTIVE COMPANIES

  • 2.1. AdColony
  • 2.2. Adobe
  • 2.3. AdRoll
  • 2.4. Amobee
  • 2.5. blinkx
  • 2.6. Brightcove (Once)
  • 2.7. BrightRoll
  • 2.8. Criteo
  • 2.9. FreeWheel
  • 2.10. Hipcricket
  • 2.11. InMobi
  • 2.12. Innovid
  • 2.13. LiveRail
  • 2.14. Marin Software
  • 2.15. Millennial Media
  • 2.16. MoPub
  • 2.17. Opera Mediaworks
  • 2.18. Rocket Fuel
  • 2.19. TapCommerce
  • 2.20. Tremor Video
  • 2.21. TubeMogul
  • 2.22. Videology
  • 2.23. Videoplaza (Ooyala)
  • 2.24. YuMe

3. KEYWORD DEFINITIONS

  • 3.1. Technical Definitions

Tables

  • 1. Independent Digital Ad Tech Revenues, World Market, Forecast: 2011 to 2014
  • 2. Independent Digital Ad Tech Players, Competitive/Platform Elements
  • 3. Independent Digital Ad Tech Players, Company Overviews

Charts

  • 1. Independent Digital Ad Tech Market Size and Growth in US$ Millions, World Market, Forecast: 2011 to 2014
  • 2. Digital Ad Tech Market Forecast and Growth in US$ Millions, World Market, Forecast: 2014 to 2020
  • 3. Digital Ad Tech Market Shares: 2013, Worldwide Technology Participants from Public or Private Disclosures with Reliable Confidence

Figures

  • 1. Digital Advertising Market Functional Diagram, Functional and Business Model Relationships
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