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市場調査レポート

IMSおよびエンタープライズコミュニケーション

IMS and Enterprise Communications

発行 ABI Research 商品コード 300126
出版日 ページ情報 英文 20 Pages
納期: 即日から翌営業日
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IMSおよびエンタープライズコミュニケーション IMS and Enterprise Communications
出版日: 2014年04月15日 ページ情報: 英文 20 Pages
概要

当レポートでは、エンタープライズIMSのビジネス事例および仮想化・クラウドがもたらしたエンタープライズIMSの導入価値の変化について調査しており、現代のエンタープライズ市場におけるエンタプライズコミュニケーションの重要性、新・先進技術といった様々な変化などの分析をまとめ、概略以下の構成でお届けいたします。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 エンタープライズコミュニケーションの概要

  • エンタープライズコミュニケーションの歴史
  • ユニファイド通信のコンポーネント

第3章 ビジネステレフォンシステム

  • 主要システム
  • 構内交換機(PBX)
    • ホステッドPBX
    • 仮想PBX
    • クラウドPBX
    • iPBX

第4章 IMSの概要

  • 実行
  • IMSエンタープライズの理由

第5章 予測

第6章 機会・脅威・提言

  • PBXベンダー
  • ユニファイド通信
  • IMS

第7章 IMS通信ベンダー

  • Alcatel-Lucent
  • Ericsson

第8章 ユニファイド通信・PBXベンダー

  • Avaya
  • BroadSoft
  • Cisco
  • Microsoft
  • Mitel Networks Corporation
  • NEC(日本電気)
  • Oracle
  • Radvision
  • ShoreTel
  • Swyx

図表

目次
Product Code: AN-1725

With IMS in the limelight of replacing unified communication in an enterprise, this report studies the Enterprise IMS business case and how virtualization and the cloud has changed the value of deploying Enterprise IMS. The report will also cover the general importance that enterprise communication has in a modern enterprise market as well as the various changes being made, such as new and advanced technology.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. ENTERPRISE COMMUNICATION OVERVIEW

  • 2.1. Enterprise Communication History
  • 2.2. Unified Communication Components

3. BUSINESS TELEPHONE SYSTEMS

  • 3.1. Key Systems
  • 3.2. Private Branch Exchange (PBX)
    • 3.2.1. Hosted PBX
    • 3.2.2. Virtual PBX
    • 3.2.3. Cloud PBX
    • 3.2.4. iPBX

4. IMS OVERVIEW

  • 4.1. Implementation
  • 4.2. Reasons for IMS Enterprise

5. FORECASTS

6. OPPORTUNITIES, THREATS, AND RECOMMENDATIONS

  • 6.1. PBX Vendors
    • 6.1.1. Opportunities
    • 6.1.2. Threats
    • 6.1.3. Recommendations
  • 6.2. Unified Communications
    • 6.2.1. Opportunities and Threats
    • 6.2.2. Recommendations
  • 6.3. IMS
    • 6.3.1. Opportunities and Threats
    • 6.3.2. Recommendations

7. IMS COMMUNICATION VENDORS

  • 7.1. Alcatel-Lucent
  • 7.2. Ericsson

8. UNIFIED COMMUNICATIONS AND PBX VENDORS

  • 8.1. Avaya
  • 8.2. BroadSoft
  • 8.3. Cisco
  • 8.4. Microsoft
  • 8.5. Mitel Networks Corporation
  • 8.6. NEC Corporation
  • 8.7. Oracle
  • 8.8. Radvision
  • 8.9. ShoreTel
  • 8.10. Swyx

Tables

  • 1. Unified Communication Components, Real-time Communication Services

Charts

  • 1. IMS Revenue: Firms with 100,000-plus Employees, World Market, Forecast: 2014 to 2019
  • 2. IMS Revenue: Firms with 10,000 to 100,000 Employees, World Market, Forecast: 2014 to 2019
  • 3. IMS Mobile Network Revenues, World Market, Forecast: 2014 to 2019
  • 4. IMS Mobile Subscribers, World Market, Forecast: 2014 to 2019
  • 5. Enterprise and Mobile Scale, World Market, Forecast: 2014 to 2019
  • 6. Forbes Global 2000 Characteristic

Figures

  • 1. Ericsson's IMS Enterprise
  • 2. Avaya Aura - Session Manger
  • 3. NEC UNIVERGE 3C - Solution
  • 4. Radvision's Unified Communication Products
  • 5. ShoreTel Unified Communication Products
  • 6. Swyx Overview
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