特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
年間契約型情報サービス
商品コード
966938

英国のデジタルバンキング市場

UK Digital Banking

出版日: 年4回 年間契約型情報サービス | 発行: RFI Group | ページ情報: 英文 91 Pages

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.26円
英国のデジタルバンキング市場
出版日: 年4回 年間契約型情報サービス
発行: RFI Group
ページ情報: 英文 91 Pages
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当年間情報は、UK Digital Banking Council (UKDBC) に基づき、世界中の金融サービス部門に実用的考察の提供を目的とした、数多くのシンジケート調査のひとつです。これには、インターネットとモバイルバンキング、商品の調査とアプリケーション、データの共有と統合、決済、テクノロジーとソーシャルメディア、ビジネスセンチメントなど、デジタルバンキングに関連する多様なトピックについての考察が含まれています。ビジネスバンキングにおけるデジタルの進化に対する理解に焦点を当て、以下のような主要な質問に回答しています。

  • COVID-19 はデジタルチャネルの使用に具体的な影響を与えたか?
  • 銀行業務ごとにどう異なるか?
  • 現在のチャットボット利用に関する快適さのレベルはどの程度か?
目次

The RFi Group UK Digital Banking Report, is the latest report based on RFi Group's UK Digital Banking Council (UKDBC). The UKDBC is one of RFi Group's many ongoing syndicated studies focused on delivering actionable insights to financial services sectors across the globe. It includes insights on a diverse range of digital banking related topics such as internet and mobile banking, product research and application, data sharing and integration, payments, technology and social media, business sentiment. The report also includes a thought-leading section focusing on understanding the evolution of digital for business banking. Some key questions answered in this section include:

  • Has COVID-19 had a tangible impact on the use of digital channels?
  • How does this differ across different banking activities?
  • What are the current levels of comfort with chat bot use?
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.