表紙:ReVuze Explorer:消費者の真実を解き明かす
年間契約型情報サービス
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1632125

ReVuze Explorer:消費者の真実を解き明かす

ReVuze Explorer - Unlocking Consumer Truths


出版日
年間契約型情報サービス
発行
Revuze Ltd.
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ReVuze Explorer:消費者の真実を解き明かす
出版日: 年間契約型情報サービス
発行: Revuze Ltd.
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GIIご利用のメリット
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概要

従来の調査とソーシャルメディア手法の課題

消費者データにリアルタイムでアクセスすることは、現代の企業にとって重要な課題です。アンケートやフォーカスグループといった従来の方法は時間とコストがかかり、ソーシャルメディアデータは表面的な情報にとどまることが多くなっています。これらのアプローチはいずれも拡張性に欠け、結果として重要な情報を見逃したり、意思決定が遅れる原因となります。

データ過多を解消し、リアルタイムで勝機を見出す

データ過多は優柔不断につながります。AIを搭載したRevuzeは、偏りのない購入後のレビューデータと、1つ星や5つ星の評価の背後にある理由を明らかにするカテゴリーレベルの洞察により、企業が顧客の声を真に理解するのを支援します。Revuzeの入念なプロセスにより、比類のない精度が保証され、真実を追求する企業は、勝機を素早く見つけ、顧客を獲得し、維持することができます。

提供するサービス

すべてのチームのための、より速く、スケーラブルで、より洞察力のあるGen-AIデイリー消費者分析ソリューション

Revuzeは、強力なBIエンジンにより、購買後の実用的な洞察をチームに提供します。オンラインレビューに基づく洞察で意思決定を強化します。数回クリックするだけで、SKUレベルまで、ブランドや競合製品に関する主要業績評価指標、SWOT分析、星評価ドライバー、センチメント分析を解き放ちます。

製品イノベーション

消費者の声を活かして、イノベーションエンジンを前進させ、製品と市場の適合に基づいた明確なロードマップを描きましょう。

製品発売

製品発売の状況を常に把握し、消費者に対応した微調整を行います。

ブランドマネジメント

競合他社のポジションを常に評価することで、消費者の心に残る明確な市場リーダーとしてのブランドを維持します。

デジタルシェルフ&デジタルメディアの最適化

コンバージョンを高め、コンテンツを顧客の声に合わせることで、消費者主導の真実が収益目標をサポートします。

市場調査とCI

レビューが購買の意思決定につながるため、このデータを活用することは消費者の行動を理解する上で極めて重要です。VoCを調査する際の手作業を排除します。

Revuzeの違い

Revuzeは、カテゴリー全体からSKUレベルに至るまで、きめ細かなインサイトを提供します。Revuzeのソリューションは市場のあらゆるデータを徹底的に収集するため、チームは他のソリューションでは得られない貴重な使用事例から利益を享受できます。ブランドは、リアルタイムの情勢分析や競合状況の把握、新たな脅威や競合に関するアラートなど、幅広い情報を活用できる点を高く評価しています。

実際の購入者のデータ

企業は、実際の購入後の購買者からの顧客洞察に基づいて、勝利の意思決定を行う必要があります。Revuzeなら、実際の製品ユーザーからの確かな洞察に頼ることができます。

よりクリーンで正確なデータ

高度なAIモデルでデータの正確性を確保し、消費者のフィードバックをクレンジングして整理することで、正確なインサイトを得ることができます。Revuzeの分析トピックは、現在利用可能な他のソリューションとは異なり、完全に偏りがなく、AIによって完全に自動化されています。

より迅速で実用的なインテリジェンス

直感的なビジュアライゼーションと詳細な分析により、生データをリアルタイムで実用的なインテリジェンスに変換します。AIを活用したマーケティング・インテリジェンスにより、すべてのチームが勝機を瞬時に見出すことができます。

堅牢なカテゴリーレベル分析

カテゴリー全体の実用的な考察により、競合の一歩先を行くことができます。リアルタイムのフルデジタルシェルフ分析により、商品の発売、購買体験、デジタルシェルフの外観を大幅に強化できます。

導入ゼロでトップクラスの消費者インサイトを実現

何年もの研究開発を経て完成した当社のAIは、レビュー言語に関係なく、最も基本的なカテゴリーインサイトを確実に提供します。重複を排除し、ブランド名や商品名を統合することで、データのクレンジングと整理を行います。その結果、ユニークなトピックが浮かび上がり、気持ちが適切に割り当てられます。これらのプロセスはすべて、お客様側で行う必要はありません。

ステップ1:350以上のデータソースへのアクセス

350以上のソースから豊富な情報を引き出し、消費者のセンチメントと市場動向の全体像を把握します。カテゴリーとSKUの両レベルで、ニュアンスの異なるインサイトを発見し、他にはない深い理解を実現します。

ステップ2:競合の概要とベンチマーキング

ブランドのパフォーマンスを競合他社と比較し、貴重な洞察を得ることで、常に時代の先端を行くことができます。SWOT分析、動向レポート、カテゴリー別インサイトを活用して、一歩先を進みます。

ステップ3:最高品質のデータで偏りのない購入後のインサイトを得る

カテゴリー動向の把握、過去データの分析、世界の市場力学の理解が容易になります。

目次

The Challenge with Traditional Research & Social Media Methods

Accessing consumer data in real-time is a significant challenge for today's companies. Traditional methods like surveys and focus groups are slow and costly, and social media data only scratches the surface. These approaches all lack scalability, resulting in blind spots and decision-making delays.

Eliminate Data Overload and Spot Winning Opportunities in Real-Time

Data overload can lead to indecision. Powered by AI, Revuze helps companies truly understand their Voice of Customer with unbiased, post-purchase review data and category-level insights revealing the reasons behind every 1 and 5-star rating. Our careful process ensures unparalleled accuracy, enabling truth-driven companies to quickly spot winning opportunities, win and retain customers.

What We Deliver

A faster, scalable, and more insightful Gen-AI daily consumer analytics solution for all teams

Revuze provides teams with actionable, post-purchase insights with its powerful BI engine. Empower decision making with insights based on online reviews. Unlock key performance indicators, SWOT, star rating drivers and sentiment analysis about your brand and competitors' products down to the SKU level with a few clicks.

Product Innovation

Let your consumers propel your innovation engine forward & chart a clear roadmap with productmarket fit.

Product Launch

Keep your finger on the pulse of your product launch and tweak to be responsive to your consumers.

Brand Management

Maintain your brand as the clear market leader in the minds of your consumers, by constantly assessing your competition's position.

Digital Shelf & Digital Media Optimization

Let consumer-driven truth support your revenue goals by boosting conversions, and aligning content with the voice of the customer.

Market Research & CI

With reviews guiding purchasing decisions, harnessing this data is pivotal for understanding consumer behavior. Eliminate manual effort when researching your VoC.

The Revuze Difference

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Robust Category-level Analysis

Stay ahead of the competition with actionable insights of your entire category. Get a real-time, full digital shelf analysis to significantly enhance product launches, purchasing experiences and digital shelf appearance.

Achieve Top-Tier Consumer Insights with Zero Implementation

After years of perfecting our natural language models, our AI ensures the most pristine category insights, no matter the review language. Data is cleansed and organized by removing duplicates, and merging brand/product names. Then the magic happens - unique topics begin to emerge and sentiments assigned. All this with zero implementation needed on your end.

Step 1: Access 350+ Sources of Data

Unlock a wealth of information from over 350 sources, providing you with a holistic view of consumer sentiment and market trends. Uncover nuanced insights at both category and SKU levels for unparalleled understanding.

Step 2: Gain Competitive Overview & Benchmarking

Compare your brand's performance to competitors and gain valuable insights to stay ahead of the curve. Leverage SWOT analysis, trend reports, and categoryspecific insights to stay steps ahead.

Step 3: Get Unbiased, Post-purchase Insights with Data of the Highest Integrity

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