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年間契約型情報サービス

TV技術の発展とTVの販売プロモーション:週刊レポート

Weekly Advertising and Next Generation TV Report

発行 IHS Global PTE LTD (IMS Research) 商品コード 113266
出版日 年52回 年間契約型情報サービス ページ情報 英文
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TV技術の発展とTVの販売プロモーション:週刊レポート Weekly Advertising and Next Generation TV Report
出版日: 年52回 年間契約型情報サービス ページ情報: 英文
概要

当ニューズレターは、各種テレビ技術の発展に向けた関連企業の取り組みとテレビの販売プロモーションの動向について調査分析し、米国の小売業者による販売促進活動の詳細なリストなどもまとめ、以下の構成でお届けいたします。

調査内容

  • TV市場・TV技術・コンテンツデリバリーの将来
  • 米国市場におけるプロモーション:ブランド・価格・機能別
  • インターネットTV
    • コンテンツデリバリーの新しいビジネスモデルの出現とTVブランドの収益回復の可能性
    • 新しいビジネスモデルのエコノミクス
    • 企業の取り組み
      • TVブランド
      • ソフトウェアディベロッパー
      • チップ製造業者
      • コンテンツプロバイダー
  • 3D TV
    • 3D規格
    • ディスプレイ
    • パッケージドメディア
    • ブロードキャスティング
    • コンテンツ
    • 3D TV企業
    • Blu-ray企業
  • 有機EL TV
    • 大型化の課題の解消に向けた取り組み
  • 米国におけるTV製品の広告・プロモーション
    • 小売業者の価格・プロモーション
    • 金・土・日曜のプロモーションリスト
      • Best Buy
      • Kmart
      • Sears
      • Target
      • Wal-Mart
      • Frys
      • Ultimate Electronics
    • 平均価格・シェア
      • LCD
      • LED BLU LCD
      • PDP
      • MD、など
目次

Abstract

Summary

This report focuses on the future of the TV market, TV technology and content delivery while also analyzing all weekly promotions in the US market by brand, price and feature set. Featuring both strategic and tactical information, it focuses on all display and non-display advancements, including internet TVs, 3D TVs, OLED TVs and other developments. In the case of internet TVs, it will pay special attention to the emergence of a new business model for content delivery that may result in recurring revenues for TV brands. The economics of this new business model and all efforts by TV brands, software developers, chip manufacturers and content providers to make this happen will be covered. In regards to 3D, all developments in 3D standards, displays, packaged media, broadcast efforts and content as well as 3D TV and Blu-ray players will be covered. In the case of OLED TVs, all efforts to overcome existing obstacles to scale OLEDs to larger sizes will be covered.

This report also covers all weekend TV advertisements and promotions in the US. It will report and analyze the competing retailers' pricing and promotions in the context of MAP changes and scan down programs by major brands in the US market. A complete list of all TV promotions on Friday, Saturday and Sunday at five national retailers (Best Buy, Kmart, Sears, Target and Wal-Mart) and two growing regional chains aggressively influencing major markets (Frys and Ultimate Electronics) is provided and comparatively analyzed vs. prior weeks. Attention is given to average price and share of promoted LCD, LED BLU LCD, PDP and MD as well as breakdowns of 60/120/240Hz, brand share, internet-ready and 3D.

Regular authors include Ross Young and Mark Schutter with occasional contributions from other IMS Research experts.

Report Statistics

  • Published by: IMS Research
  • Publication date: Weekly
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