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年間契約型情報サービス
商品コード
974337
インドネシアの保険市場Indonesia Insurance |
インドネシアの保険市場 |
出版日: 年間契約型情報サービス
発行: Fitch Solutions, Inc.
ページ情報: 英文 48 Pages
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インドネシアは保険会社にとって動態市場であり、Covid-19の持続的影響はほとんどありません。生命保険料は、新規利用者が比較的少ない場合でも、2021年からは着実に増加する見込みです。生命保険を理解し、余裕のある世帯がすでに利用しており、前向きな傾向が続いています。生命保険会社は、顧客体験を向上させるために技術投資し、新たな販売チャネルを開拓しています。大手数社は、医療サービス分野に進出しています。そして大半は、総収入保険料を除く主要業績指標に重点を置いています。損害保険事業は、良好な経済環境の恩恵を受けるでしょう。さまざまな要因が、健康・傷害サブセクターと信用・金融保証サブセクターの力強い成長に寄与すると予想されます。
Key View: Indonesia remains a dynamic market for insurers, and one in which Covid-19 is likely to have little lasting impact. Premiums in the life segment will grow steadily from 2021, even if there are relatively few new users. The households that understand life insurance and who can afford it are already using it. Other trends remain positive. The life insurers are investing technology to improve customer experience and to develop new distribution channels. In the meantime, several of the leading life insurance companies are expanding into the provision of healthcare services. Most of the leaders are focusing on Key Performance Indicators other than gross premiums written. The non-life segment should benefit from a generally favourable economic environment. Various factors will contribute to strong growth in the health and personal accident sub-sector and in the credit/ financial guarantee sub-sector.