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年間契約型情報サービス
商品コード
192370
マレーシアの観光市場Malaysia Tourism |
マレーシアの観光市場 |
出版日: 年間契約型情報サービス
発行: Fitch Solutions, Inc.
ページ情報: 英文 32 Pages
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マレーシアの観光市場の見通しは引き続き前向きであることが予測されています。これは、アジア太平洋地域における観光市場の継続的な拡大、ならびに北米、欧州、中東地域からの観光客の増加に起因しています。マレーシアはダイナミックなホテルセクターを有しており、特に裕福層を対象とした観光セグメントで国際的ブランドホテルが続々と拡大しています。また、同国の観光市場は、航空交通量が多いクアラルンプールのハブ空港をはじめ輸送セクターから恩恵を受けています。当市場には、汚職などの構造的な脅威そして課題が存在しますが、市場全体としては潜在的に魅力的な投資先となっています。
当レポートでは、マレーシアの観光市場を調査し、市場の概要、市場構造、市場の予測シナリオ、SWOT分析、地域および国のリスク評価、競合情勢などについてまとめています。
Key View: Malaysia's short-to-medium-term outlook for the inbound tourism market remains significantly weakened by the Covid-19 pandemic. The resurgence in Covid-19 infections following a general election in the state of Sabah could likely derail the government's plan to re-open the domestic tourism sector fully, and open up the country's borders for 'green' travel bubbles with other countries with low infections. However, we are positive of the country's recovery, with strong growth prospects across many segments of its well-diversified tourism sector. Strong support for the sector from the government in its 2021 federal budget could also bode well for a recovery in the sector.