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年間契約型情報サービス
商品コード
191494
インドネシアの観光市場Indonesia Tourism |
インドネシアの観光市場 |
出版日: 年間契約型情報サービス
発行: Fitch Solutions, Inc.
ページ情報: 英文 34 Pages
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インドネシアの観光産業は大きな成長の可能性を秘めています。広大な群島、人気のあるビーチホリデーの目的地、未踏の荒野、そして国際都市を含む幅広いアトラクションがあります。インドネシアはまた、急成長する経済のおかげで、今後数年間でより大きな購買力を誇り、国内の観光分野の発展を支える可能性が高い人口の多い国です。しかし、観光業界は、セキュリティリスクや自然災害などの課題に直面しています。
当レポートでは、インドネシアの観光市場を調査し、国および市場の概要、市場構造、SWOT分析、市場の予測シナリオ、リスク評価、競合情勢などについてまとめています。
Key View: Covid-19 has hit Indonesia's travel and tourism industry hard, and we expect its impact to be long lasting, with total arrivals, international tourism receipts and total domestic spending on hotels and restaurants not reaching their pre-pandemic highs by 2023. The government's August 22 announcement that Bali will delay its reopening until 2021 is devastating news for the tourism sector, which had planned on welcoming visitors to the hot spot from September 11. Like many countries across the world, Indonesia will focus on domestic tourism for the remainder of this year, though we expect extremely limited activity as weak demand will likely plague the industry.