• English
  • Korean
  • Chinese
市場調査レポート - 241445

婦人服産業:世界の産業年鑑

Womenswear: Global Industry Almanac

発行 MarketLine
出版日 ページ情報 英文 500 Pages
電子版即納可
価格
婦人服産業:世界の産業年鑑 Womenswear: Global Industry Almanac
出版日: 2014年06月09日 ページ情報: 英文 500 Pages
概要

当レポートでは、世界における家庭用婦人服産業について、地域別、国別に市場の規模、区分、予測、主要企業などを、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場販売額
  • 市場販売額 予測
  • 地理区分
  • イントロダクション
  • このレポートについて
  • このような方におすすめです
  • このレポートの使い方
  • 定義
  • 世界、婦人服
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 婦人服、アジア太平洋地域
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 婦人服、欧州
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 婦人服、フランス
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ドイツ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、オーストラリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ベルギー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ブラジル
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、カナダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、中国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、チェコ共和国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、デンマーク
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ハンガリー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、インド
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、イタリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、日本
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、メキシコ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、オランダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ノルウェー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ポーランド
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ロシア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、シンガポール
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、南アフリカ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、韓国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、スペイン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、スウェーデン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、英国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、米国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標

付録

  • 調査方法

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

Global Womenswear industry guide provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2009-13, and forecast to 2018). The guide also contains descriptions of the leading companies including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Features and benefits

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the global womenswear market.
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global womenswear market.
  • Leading company profiles reveal details of key womenswear market players' global operations and financial performance.
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global womenswear market with five year forecasts.
  • Compares data from 28 countries globally, alongside individual chapters on each country.

Highlights

The global womenswear market had total revenues of $638.1bn in 2013, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.2% between 2009 and 2013.

Clothing, footwear, sportswear & accessories retailers accounted for the largest proportion of sales in the global womenswear market in 2013, sales through this channel generated $438.5bn, equivalent to 68.7% of the market's overall value.

The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 3.9% for the five-year period 2013 - 2018, which is expected to drive the market to a value of $773.1bn by the end of 2018.

Your key questions answered

  • What was the size of the global womenswear market by value in 2013?
  • What will be the size of the global womenswear market in 2018?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global womenswear market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • What are the main segments that make up the global sports equipment market?

Table of Contents

Executive Summary

  • Market value
  • Market value forecast
  • Geography segmentation

INTRODUCTION

  • What is this report about?
  • Who is the target reader?
  • How to use this report
  • Definitions

GLOBAL WOMENSWEAR

  • Market Overview
    • Market analysis
  • Market Data
    • Market value
  • Market Segmentation
    • Geography segmentation
    • Market distribution
  • Market outlook
    • Market value forecast
  • Five forces analysisThe womenswear market will be analyzed taking clothing retailers as players. The key buyers will be taken as individual consumers, and clothing manufacturers or wholesalers as the key suppliers.
    • Summary
    • Buyer power
    • Supplier power
    • New entrants
    • Threat of substitutes
    • Degree of rivalry

WOMENSWEAR IN ASIA-PACIFIC

  • Market Overview
    • Market analysis
  • Market Data
    • Market value
  • Market SegmentationGeography segmentation
    • Market distribution
  • Market outlook
    • Market value forecast
  • Five forces analysisThe womenswear market will be analyzed taking clothing retailers as players. The key buyers will be taken as individual consumers, and clothing manufacturers or wholesalers as the key suppliers.
    • Summary
    • Buyer power
    • Supplier power
    • New entrants
    • Threat of substitutes
    • Degree of rivalry

WOMENSWEAR IN EUROPE

  • Market Overview
    • Market analysis
  • Market Data
    • Market value
  • Market SegmentationGeography segmentation
    • Market distribution
  • Market outlook
    • Market value forecast
  • Five forces analysisThe womenswear market will be analyzed taking clothing retailers as players. The key buyers will be taken as individual consumers, and clothing manufacturers or wholesalers as the key suppliers.
    • Summary
    • Buyer power
    • Supplier power
    • New entrants
    • Threat of substitutes
    • Degree of rivalry

WOMENSWEAR IN FRANCE

  • Market Overview
    • Market analysis
  • Market Data
    • Market value
  • Market SegmentationGeography segmentation
    • Market distribution
  • Market outlook
    • Market value forecast
  • Five forces analysisThe womenswear market will be analyzed taking clothing retailers as players. The key buyers will be taken as individual consumers, and clothing manufacturers or wholesalers as the key suppliers.
    • Summary
    • Buyer power
    • Supplier power
    • New entrants
    • Threat of substitutes
    • Degree of rivalry
  • Macroeconomic indicators
    • Country Data

WOMENSWEAR IN GERMANYMARKET OVERVIEW

  • [Missing title]
    • Market analysisThe German womenswear market experienced only marginal growth over the period 2009-2013. This trend is projected to continue over the forecast period; with annual growth rates largely remaining at 1.5%.
  • Market Data
    • Market value
  • Market SegmentationGeography segmentation
    • Market distribution
  • Market outlook
    • Market value forecast
  • Five forces analysisThe womenswear market will be analyzed taking clothing retailers as players. The key buyers will be taken as individual consumers, and clothing manufacturers or wholesalers as the key suppliers.
    • Summary
    • Buyer power
    • Supplier power
    • New entrants
    • Threat of substitutes
    • Degree of rivalry
  • Macroeconomic indicators
    • Country Data

WOMENSWEAR IN AUSTRALIAMARKET OVERVIEW

  • [Missing title]
    • Market analysisThe Australian womenswear market has experienced moderate growth in recent years. This trend is projected to continue over the forecast period, with annual rate not exceeding 3.2%.
  • Market Data
    • Market value
  • Market SegmentationGeography segmentation
    • Market distribution
  • Market outlook
    • Market value forecast
  • Five forces analysisThe womenswear market will be analyzed taking clothing retailers as players. The key buyers will be taken as individual consumers, and clothing manufacturers or wholesalers as the key suppliers.
    • Summary
    • Buyer power
    • Supplier power
    • New entrants
Back to Top