• English
  • Korean
  • Chinese
市場調査レポート - 241445

婦人服産業:世界の産業年鑑

Womenswear: Global Industry Almanac

発行 MarketLine
出版日 ページ情報 英文 490 Pages
価格
婦人服産業:世界の産業年鑑 Womenswear: Global Industry Almanac
出版日: 2014年01月15日 ページ情報: 英文 490 Pages
概要

当レポートでは、世界における家庭用婦人服産業について、地域別、国別に市場の規模、区分、予測、主要企業などを、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場販売額
  • 市場販売額 予測
  • 地理区分
  • イントロダクション
  • このレポートについて
  • このような方におすすめです
  • このレポートの使い方
  • 定義
  • 世界、婦人服
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 婦人服、アジア太平洋地域
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 婦人服、欧州
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 婦人服、フランス
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ドイツ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、オーストラリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ベルギー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ブラジル
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、カナダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、中国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、チェコ共和国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、デンマーク
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ハンガリー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、インド
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、イタリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、日本
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、メキシコ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、オランダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ノルウェー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ポーランド
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、ロシア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、シンガポール
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、南アフリカ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、韓国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、スペイン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、スウェーデン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、英国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 婦人服、米国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標

付録

  • 調査方法

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

Global womenswear industry guide provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume , and forecast to 2017). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Features and benefits

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the global womenswear market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global womenswear market
  • Leading company profiles reveal details of key womenswear market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the market with five year forecasts by both value and volume

Highlights

The global womenswear market is expected to generate total revenue of $633,922.8 million in 2012, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2.1% between 2008 and 2012.

Sales generated through clothing, footwear, sportswear & accessories retailers are expected to be the most lucrative for the global womenswear market in 2012, with total revenues of $437,001.2 million, equivalent to 68.9% of the market's overall value

The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 3.6% for the five-year period 2012 - 2017, which is expected to drive the market to a value of $757,238.2 million by the end of 2017

Your key questions answered

  • What was the size of the global womenswear market by value in 2012?
  • What will be the size of the global womenswear market in 2017?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global womenswear market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • How large is the global womenswear market in relation to its regional counterparts?

Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

EXECUTIVE SUMMARY 2

  • Market value 2
  • Market value forecast 2
  • Geography segmentation 2
  • Introduction 35
  • What is this report about? 35
  • Who is the target reader? 35
  • How to use this report 35
  • Definitions 35
  • Global Womenswear 36
  • Market Overview 36
  • Market Data 37
  • Market Segmentation 38
  • Market outlook 40
  • Five forces analysis 41
  • Womenswear in Asia-Pacific 47
  • Market Overview 47
  • Market Data 48
  • Market Segmentation 49
  • Market outlook 51
  • Five forces analysis 52
  • Womenswear in Europe 58
  • Market Overview 58
  • Market Data 59
  • Market Segmentation 60
  • Market outlook 62
  • Five forces analysis 63
  • Womenswear in France 69
  • Market Overview 69
  • Market Data 70
  • Market Segmentation 71
  • Market outlook 73
  • Five forces analysis 74
  • Macroeconomic indicators 80
  • Womenswear in Germany 82
  • Market Overview 82
  • Market Data 83
  • Market Segmentation 84
  • Market outlook 86
  • Five forces analysis 87
  • Macroeconomic indicators 93
  • Womenswear in Australia 95
  • Market Overview 95
  • Market Data 96
  • Market Segmentation 97
  • Market outlook 99
  • Five forces analysis 100
  • Macroeconomic indicators 106
  • Womenswear in Belgium 108
  • Market Overview 108
  • Market Data 109
  • Market Segmentation 110
  • Market outlook 112
  • Five forces analysis 113
  • Macroeconomic indicators 119
  • Womenswear in Brazil 121
  • Market Overview 121
  • Market Data 122
  • Market Segmentation 123
  • Market outlook 125
  • Five forces analysis 126
  • Macroeconomic indicators 132
  • Womenswear in Canada 134
  • Market Overview 134
  • Market Data 135
  • Market Segmentation 136
  • Market outlook 138
  • Five forces analysis 139
  • Macroeconomic indicators 145
  • Womenswear in China 147
  • Market Overview 147
  • Market Data 148
  • Market Segmentation 149
  • Market outlook 151
  • Five forces analysis 152
  • Macroeconomic indicators 158
  • Womenswear in The Czech Republic 160
  • Market Overview 160
  • Market Data 161
  • Market Segmentation 162
  • Market outlook 164
  • Five forces analysis 165
  • Macroeconomic indicators 171
  • Womenswear in Denmark 173
  • Market Overview 173
  • Market Data 174
  • Market Segmentation 175
  • Market outlook 177
  • Five forces analysis 178
  • Macroeconomic indicators 184
  • Womenswear in Hungary 186
  • Market Overview 186
  • Market Data 187
  • Market Segmentation 188
  • Market outlook 190
  • Five forces analysis 191
  • Macroeconomic indicators 197
  • Womenswear in India 199
  • Market Overview 199
  • Market Data 200
  • Market Segmentation 201
  • Market outlook 203
  • Five forces analysis 204
  • Macroeconomic indicators 210
  • Womenswear in Italy 212
  • Market Overview 212
  • Market Data 213
  • Market Segmentation 214
  • Market outlook 216
  • Five forces analysis 217
  • Macroeconomic indicators 223
  • Womenswear in Japan 225
  • Market Overview 225
  • Market Data 226
  • Market Segmentation 227
  • Market outlook 229
  • Five forces analysis 230
  • Macroeconomic indicators 236
  • Womenswear in Mexico 238
  • Market Overview 238
  • Market Data 239
  • Market Segmentation 240
  • Market outlook 242
  • Five forces analysis 243
  • Macroeconomic indicators 249
  • Womenswear in The Netherlands 251
  • Market Overview 251
  • Market Data 252
  • Market Segmentation 253
  • Market outlook 255
  • Five forces analysis 256
  • Macroeconomic indicators 262
  • Womenswear in Norway 264
  • Market Overview 264
  • Market Data 265
  • Market Segmentation 266
  • Market outlook 268
  • Five forces analysis 269
  • Macroeconomic indicators 275
  • Womenswear in Poland 277
  • Market Overview 277
  • Market Data 278
  • Market Segmentation 279
  • Market outlook 281
  • Five forces analysis 282
  • Macroeconomic indicators 288
  • Womenswear in Russia 290
  • Market Overview 290
  • Market Data 291
  • Market Segmentation 292
  • Market outlook 294
  • Five forces analysis 295
  • Macroeconomic indicators 301
  • Womenswear in Singapore 303
  • Market Overview 303
  • Market Data 304
  • Market Segmentation 305
  • Market outlook 307
  • Five forces analysis 308
  • Macroeconomic indicators 314
  • Womenswear in South Africa 316
  • Market Overview 316
  • Market Data 317
  • Market Segmentation 318
  • Market outlook 319
  • Five forces analysis 320
  • Macroeconomic indicators 326
  • Womenswear in South Korea 328
  • Market Overview 328
  • Market Data 329
  • Market Segmentation 330
  • Market outlook 332
  • Five forces analysis 333
  • Macroeconomic indicators 339
  • Womenswear in Spain 341
  • Market Overview 341
  • Market Data 342
  • Market Segmentation 343
  • Market outlook 345
  • Five forces analysis 346
  • Macroeconomic indicators 352
  • Womenswear in Sweden 354
  • Market Overview 354
  • Market Data 355
  • Market Segmentation 356
  • Market outlook 358
  • Five forces analysis 359
  • Macroeconomic indicators 365
  • Womenswear in The United Kingdom 367
  • Market Overview 367
  • Market Data 368
  • Market Segmentation 369
  • Market outlook 371
  • Five forces analysis 372
  • Macroeconomic indicators 378
  • Womenswear in The United States 380
  • Market Overview 380
  • Market Data 381
  • Market Segmentation 382
  • Market outlook 384
  • Five forces analysis 385
  • Macroeconomic indicators 391
  • Company Profiles 393
  • Leading companies 393

Appendix 489

  • Methodology 489
Back to Top