• English
  • Korean
  • Chinese
市場調査レポート - 217637

北米のホステッドコンタクトセンター市場

North America Hosted Contact Center Market

発行 Frost & Sullivan
出版日 ページ情報 英文
価格
北米のホステッドコンタクトセンター市場 North America Hosted Contact Center Market
出版日: 2013年09月26日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、北米のホステッドコンタクトセンター市場の現状と見通しについて調査分析し、主要市場動向、市場成長促進因子・阻害因子、コンタクトセンター機能別の市場規模実績・予測、主要ベンダーのシェアなどをまとめ、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

市場定義

市場成長促進要因と阻害要因

サービスセグメント別予測

市場シェア:ホステッドIVR

市場シェア:ホステッドACD

市場シェア:ホステッドカスタマーチャット

市場シェア:ホステッドアウトバウンドコンタクト

市場シェア:ホステッドAPO

市場シェア:ホステッドコンタクトセンターの全市場

重要ポイント

付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

This market analysis research provides market sizing and forecasts for hosted contact center services. This includes public cloud services as well as dedicated hosted solutions. The segments covered are: hosted IVR, hosted ACD, hosted customer chat, hosted outbound contact, and hosted agent performance optimization (APO) applications. The study also provides service provider market shares for each of these segments and the total market.

Table of Contents

  • 1. Market Definitions
  • 2. Drivers and Restraints
  • 3. Forecast by Service Segment
  • 4. Market Shares-Hosted IVR
  • 5. Market Shares-Hosted ACD
  • 6. Market Shares-Hosted Customer Chat
  • 7. Market Shares-Hosted Outbound Contact
  • 8. Market Shares-Hosted APO
  • 9. Market Shares-Total Hosted Contact Center Market
  • 10. Key Takeaways
  • 11. Appendix
Back to Top